top of page
Search
  • eisenwoman

moving..

הי חברים וחברות , בעוד כמה ימים אעלה תמונה מפינת הקפה החדשה בניו יורק. אחרי בדיוק שמונה שנים בתל אביב, אני נוסעת לשהות, להיות, לחיות, לגור, לכתוב ולאהוב בניו יורק. עכשיו, כשנפתחת דלת קסמים חדשה בחיי, מתאפשר לי להיות אורחת, הגיטרה שלי אולי תלמד שפות חדשות, תרגיש בבית יותר או פחות, תתרגש, תתחפש ותחפש הרבה. אני לא יודעת אם אפשר ללמוד הכל אבל אני יודעת שראוי לנסות. אני יוצאת להרפתקה מטורפת ומחכה בקוצר רוח גם לספר לכם עליה. אז אני אומרת שלום, אני נוסעת, ופתאום קצת חוששת שבימים אלו משפט כזה יקבל קונוטציה דרמטית, אין זה המצב.

סיבת המעבר: תכלס אהבה

בתכניות: אלבום אוסף שיוצא באירופה "On My Way", אלבום חדש באנגלית שיצא במהלך 2016 גם בישראל. לשטוף את העיניים. כתיבה.

פינת קפה חדשה: לא תיהיה הופעת פרידה, זה שינוי ולא פרידה באמת. עכשיו אקנה קפה ובייגל באנגלית ואת השירים אכתוב בעברית (כנראה שגם וגם). נתראה בסיבוב הופעות הבא שיהיה בארץ, ועוד קודם גם כאן.

מתנה לדרך: שי צנוע כאן למטה, אתם מוזמנים להוריד חינם את השיר "לימבו". שיר הנושא מהאלבום החדש. אם כבר יש לכם אותו שלחו את הלינק החינמי למישהו שאתם אוהבים. https://tamareisenman.bandcamp.com/track/--5

פרגנו לאחותכם, זה זמן לאקורד 7 Major ולשלום. שלום ונתראה בקרוב!

תודה וקשר: לכל מי שרוצה להמשיך ולהתעדכן, אז כרגיל כאן בעמוד, וגם מוזמנים להשאיר מספר טלפון בהודעה פרטית לטובת הקמת קבוצת וואטסאפ גדולה, שלנו, של מי שרוצה להשאר בקשר, להתעדכן ולעדכן מעבר לים, ברצינות כן. תקופה מרגשת לפני ואני אשמח להשאר בקשר ולשתף בחדשות.

בידידות ואהבה,

תמר אייזנמן

112 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page